Tiliastrum OySesam Production

Suvi Teräsniskalta yhteisbiisi Mikael Gabrielin kanssa

28.11.2017

Suvi Teräsniska julkaisee torstaina 30. marraskuuta uuden Samase-kappaleen, jolla on mukana Mikael Gabriel. Biisin ovat säveltäneet ja sanoittaneet Aku Rannila, Saara Törmä ja Mikael Gabriel.

- Tapasin Mikaelin ensimmäistä kertaa Vain elämää -ohjelman kuvauksissa. Satulinnasta asti olen haaveillut, että pääsisin tekemään hänen kanssaan yhteisbiisin. Hienoa, että toiveeni toteutui jo nyt, Suvi sanoo.

Suvi Teräsniska ja Mikael Gabriel

Suvi Teräsniska ja Mikael Gabriel. Kuva: Warner Music Finland

- Mulla nousi välittömästi käsikarvat pystyyn, kun kuulin Suvin laulavan Satulinnassa. Oon siitä asti toivonut, että päästäis tekemään jotain yhdessä. Nyt X Factorin myötä ollaan lähennytty vielä enemmän ja tää biisi syntyikin todella helposti. Suvi on yksi Suomen parhaista ellei jopa Suomen paras laulaja, joten tää on mulle iso kunnia, Mikael Gabriel jatkaa.

Suvi Teräsniska on yksi Suomen suosituimmista naisartisteista, jonka kaikki albumit ovat ylittäneet platinarajan ja joita on yhteensä myyty yli 350 000 kappaletta. Suvin vuosi alkoi parhaalla mahdollisella tavalla, kun hän voitti keväällä uransa ensimmäisen Emma-palkinnon. Pian menestykäs vuosi huipentuu uran ensimmäiseen omaan konserttiin Hartwall Arenalla 5. joulukuuta.

Sekä Suvi että Mikael Gabriel nähdään tuomareina X Factor -ohjelmassa, joka alkaa MTV3-kanavalla ensi vuonna.

Julkaisija: Amusa Kulttuuritori/M-JS (info a amusa.fi)

Takaisin

Kommentit

Lisää kommentti

Verkkovaraani 2010