Sesam ProductionPop Jazz Konservatorio Animaatio

Saara Aallon kolmas UMK-18 kappale Queens on julkaistu

22.2.2018

Saara Aallon kolmas ja samalla viimeinen UMK18-kilpailukappale Queens ja sen musiikkivideo on julkaistu. Suomea Euroviisuissa edustava kappale valitaan 3.3. suorassa lähetyksessä UMK18: Saara Aalto.

”Queens edustaa minulle uuden maailman luomista. Kappale kertoo ihmisistä, jotka haluavat tehdä uudet säännöt ja maailman, jossa rakkaus, valo ja positiivisuus ovat keskiössä. Kappaleen sanoma on minulle tärkeä ja se sopii myös viisuihin tosi hyvin”, Saara kuvailee biisin kantavaa ideaa. Lue Saaran pidempi haastattelu http://www.yle.fi/umk.

Saara Aalto, Queens

Kuva: Warner Music Finland

Saara Aalto on säveltänyt ja sanoittanut kappaleen yhdessä Tom Aspaulin, Farley Arvidssonin ja Charlie Walshen kanssa. Aspaul on kirjoittanut kappaleita mm. Kylie Minoguelle ja Matt Terrylle. Queensin on sovittanut ja tuottanut Arto Ruotsala ja musiikkivideon ohjannut Alex Herron.

”Vaikein lavashow koskaan!”

Queensin lavashow tullaan näkemään ensimmäistä kertaa 3.3. Espoon Metro Areenalla järjestettävässä UMK18: Saara Aalto -tapahtumassa. Show nähdään samanlaisena kuin se tehtäisiin Euroviisuihin.

”Queensissä on vaikein lavashow, minkä olen ikinä vetänyt! Brian Friedman on loihtinut show’n joka on vielä paljon massiivisempi kuin brittien X Factor -esitykset. Mukana on iso lavarakennelma ja lavalla tapahtuu paljon. Tämä on jotain ainutlaatuista Suomen esiintymislavoilla,” Saara lupaa.

Queens on nyt kuultavissa suoratoistopalveluissa ja musiikkivideo on katsottavissa Yle Areenassa ja YouTubessa.

Edustaako Saara Aalto Suomea Euroviisuissa kappaleella Monsters, Domino vai Queens? Se selviää 3.3. Metro Areenalta lähetettävässä suorassa lähetyksessä, jonka juontavat Krista Siegfrids ja Mikko Silvennoinen. Lähetyksessä esiintyy myös Melanie C. Voittajakappale valitaan yleisön ja kansainvälisten raatien äänestyksellä, ja yleisöllä on mahdollisuus äänestää suosikkiaan maksutta Yle.fi-sovelluksella.

Julkaisija: Amusa Kulttuuritori/M-JS (info a amusa.fi)

Takaisin

Kommentit

Lisää kommentti

Verkkovaraani 2010