Sesam ProductionPop Jazz Konservatorio Animaatio

Jenni Vartiaisen huikea radiomenestys - kolme biisiä top 20 -listalla

17.6.2018

Popin kuningatar Jenni Vartiainen dominoi Suomen virallista radioiden top 20 -listaa: hän on ainoa artisti, jonka kappaleista peräti kolme on samanaikaisesti kyseisellä listalla kahdenkymmenen kärjessä.

Jennin viikko sitten julkaistu single, house-tempoinen Voulez-vous nousi suoraan radiolistan sijalle 18. Helmikuussa ilmestynyt Väärään suuntaan on tällä hetkellä radiolistan sijalla kymmenen – se oli kaikkien radioiden soitetuin kappale huhtikuussa sekä toistamiseen toukokuun lopussa. Jennin versio Cheekin Keinu-kappaleesta puolestaan on radioiden 15. soitetuin.

Jenni Vartiainen, Voulex-vous

Kuva: Warner Music Finland

"Mahtavaa miten uudet biisit jyrää listoilla! Kun puolitoista vuotta sitten Turvasana julkaistiin, en ihan tiennyt mikä matka siitä alkaa. Olen kiitollinen mun faneille, kuinka upeasti uudet biisit on otettu vastaan sekä uudelle jengille, joka on löytänyt mun keikoille. Syksyllä julkaisen vihdoin uuden albumin, tästä on hieno jatkaa sitä kohti!", Jenni iloitsee.

Marraskuun 16. päivä Jenni Vartiainen valloittaa ensimmäistä kertaa Hartwall Arenan. Ainutlaatuisella keikalla soi suurimpien hittien lisäksi myös harvemmin livenä kuultuja biisejä.

Julkaisija: Amusa Kulttuuritori/M-JS (info a amusa.fi)

Takaisin

Kommentit

Lisää kommentti

Verkkovaraani 2010