Matka-Agentit, logolinkkiPop Jazz Konservatorio Animaatio

Tangokuningas Teijo Lindströmin uusi studiolevy Oon rakkautta saanut esittelee Teijon monipuolisen laulutaidon - levy julkaistaan 24.8.

1.7.2018

Hallitseva tangokuningas Teijo Lindström julkaisee uuden studiolevyn Oon rakkautta saanut 24.8.2018. Uusi tyylikäs viihdelevy sisältää laaja-alaisesti iskelmää ja tanssimusiikkia, jota Teijo esitää keikoilla suositun tango-ohjelmistonsa lisäksi. Levyn on tuottanut Esa Nieminen ja sen julkaisee Sony Music.

Levyn ensimmäinen single Jos jätät minut on toimitettu radioihin tällä viikolla ja se julkaistiin digitaalisesti lauantaina 30.6.

Teijo Lindström, Oon saanut rakkautta

Kuva: Sony Music

“Olemme valinneet kappaleet yhdessä Esan kanssa. Olen pitänyt kahta biisiä mielessäni jo muutamia vuosia sillä ajatuksella, että voisin levyttää ne jonakin päivänä. Olen soittanut pianoa pienestä pitäen ja ihailin Esaa jo lapsena, kun hän esiintyi televisiossa Katri-Helenan ja Paula Koivuniemen kapellimestarina. Toinen näistä kahdesta kappaleista, Sammunut rakkaus, on sattumoisin Esan säveltämä enkä voinut aavistaa siihen ihastuessani, että Esa tulisi jonakin päivänä tuottamaan levyni,” Teijo kertoo.

“Rakastan viihdemusiikkia ja sen kaikkia eri muotoja. Halusimme valita levylle sellaisia kappaleita, jotka sopivat persoonaani”, Teijo jatkaa.

Tanssilavaesiintymisten lisäksi Teijo konsertoi ahkerasti myös konserttisaleissa ja kirkoissa. Hän on opiskellut klassista laulua mm. Helsingin Konservatoriossa opettajinaan Anitta Ranta ja Pekka Sirola. Hän on täydentänyt lauluopintojaan Roomassa Giovanni Ciminellin johdolla, Tamara Lundin yksityisoppilaana sekä useilla mestarikursseilla opettajinaan mm. Alexandru Ionitza, Marvo Bakker ja Sylva Geszty. Teijo pääsi arvostetussa Timo Mustakallio -laulukilpailussa finaaliin vuonna 2004. Tangokuningas-tittelin hän voitti Seinäjoen Tangomarkkinoilla vuonna 2017.

http://www.sonymusic.fi
https://www.facebook.com/lindstromteijo/

Julkaisija: Amusa Kulttuuritori/MJ-S (info a amusa.fi)

Takaisin

Kommentit

Lisää kommentti

Verkkovaraani 2010